چگونه افراد غیرانتفاعی می توانند از رسانه های اجتماعی برای افزایش کمک های مالی استفاده کنند

بازاریابی دیجیتال راهی بزرگ برای افراد بخش غیرانتفاعی است تا بتوانند حوزه نفوذ خود را گسترش دهند. بسیاری از موسسات خیریه همچنان به تاکتیک های بازاریابی مستقیم مانند آگهی ها و کمپین های پستی مستقیم متکی هستند. اگرچه این استراتژی های آفلاین بخش مهمی از یک برنامه بازاریابی مناسب و متعادل است ، اما اگر آنها نتوانند دیجیتالی را در کلیه اهداف تجاری خود بگنجانند ، خطر عدم وجود دسترسی و کمکهای مالی را افزایش می دهد.

دیجیتال

در این وبلاگ ، بدانید که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند به شما در افزایش اهداکنندگان ، حفظ پایگاه داده موجود خود و به اشتراک گذاشتن داستان برند خود برای مخاطبان جهانی کمک کنند.

چگونه رسانه های اجتماعی و غیرانتفاعی ها یکدیگر را تکمیل می کنند

استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی به سرعت در بین طیف وسیعی از صنایع به یک معیار تبدیل شده است. طبق اعلام IDC ، یک شرکت اطلاعاتی بازاریابی جهانی ، خریدارانی که مرتباً از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، نسبت به کسانی که از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند ، بودجه بیشتری دارند. به طور معمول ، این بودجه ۸۴٪ بیشتر است.

خبر خوب؟ این افزایش بودجه مربوط به افزایش میزان مواجهه است که بازاریابی رسانه های اجتماعی به سازمان های خیریه ارائه می دهد. بسیاری از سازمانهای غیر انتفاعی در مقیاس بزرگ مانند Greenpeace ، UNICEF و PETA با تعداد بیشتری از افراد روزانه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، تعامل رسانه های اجتماعی به سازمان های خیریه اجازه می دهد تا شبکه های خود را گسترده تر کرده و با بودجه نسبتاً محدود به مخاطبان بزرگتری برسند.

خیریه

با افزایش قرار گرفتن در معرض اهدا کنندگان بالقوه ، یک استراتژی خوب رسانه های اجتماعی موفقیت شما را با گسترش آگاهی و ایجاد کمکهای مالی نشان می دهد.

برای راه اندازی یک استراتژی موثر رسانه های اجتماعی آماده شوید

استفاده موثر از رسانه های اجتماعی بستری کارآمد را برای روایت داستان سازمان خیرخواهانه شما فراهم می کند. با تعامل با کسانی که از کاری که برای جامعه خود انجام می دهید پشتیبانی و قدردانی می کنند ، یک استراتژی بهترین طبقه در سطح غیر انتفاعی رسانه ای می تواند به شما کمک کند افرادی را که به کارهایی که انجام می دهند اعتقاد دارند پیدا کنید.

با بهره گیری از فرصت ها و ارتباطی که رسانه های اجتماعی می توانند این مراحل را برای راه اندازی موفق رسانه های اجتماعی فراهم کنند ، سازمان غیرانتفاعی خود را برای موفقیت آماده سازد:

۱ ٫ طوفان مغزی و اهداف رسانه های اجتماعی خود را تشریح کنید

خوب ، شما و همکاران بازاریابی خود تصمیم گرفته اید که اجرای یک استراتژی رسانه های اجتماعی گامی صحیح برای تقویت کمک های مالی و ارتباط با حامیان است. اولین قدم برای ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی با کارایی بالا؟ مشخص کنید که چرا این کار را می کنید.

آیا می خواهید استراتژی رسانه های اجتماعی غیرانتفاعی خود را به انجام برسانید؟ اگر سازمان شما پناهندگی را برای جمعیت های آسیب پذیر فراهم می کند ، هدف شما این است که افراد را از خیابان خارج کنید. یا ، شاید شما یک گروه مدافع حقوق حیوانات باشید. در این حالت ، ممکن است هدف شما این باشد که اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید که مردم را در مورد چگونگی محافظت از حیات وحش در منطقه شما آگاه سازد.

اهداف رسانه های اجتماعی شما باید با رسالت و ارزش شما مطابقت داشته باشد. در حالت ایده آل ، سازمان شما تصمیم می گیرد استراتژی رسانه های اجتماعی ایجاد کند که یک یا همه موارد زیر را انجام دهد:

     

  • کمکهای مالی را تقویت می کند
  •  

  • داوطلبانی را جذب می کند
  •  

  • با جامعه هدف خود درگیر شوید و پشتیبانی کنید
  •  

  • نام تجاری شما را توسعه داده و داستان سازمان خیریه شما را به اشتراک می گذارد

بعد از اینکه شما و تیمتان اهداف حضور و بازاریابی در رسانه های اجتماعی خود را تعیین کرده اید ، وقت آن است که بفهمید که چگونه می توانید موفقیت استراتژی رسانه های اجتماعی خود را پیگیری و اندازه گیری کنید. برای آژانس های غیر انتفاعی که به دنبال راهی برای سنجش به راحتی نتایج خود هستند ، سعی کنید مرتباً پیگیری کنید که طرفداران چگونه در مورد پست های شما اظهار نظر می کنند ، چند پیام مستقیم از حساب های رسانه های اجتماعی شما دریافت می کنند یا از یک “استراتژی هشتگ” استفاده می کنند تا ببینند چند بار شما سازمان در پستها برچسب گذاری شده است.

۲ ٫ به مخاطبان مناسب برسید

استراتژی رسانه های اجتماعی شما فقط به همان اندازه نتایج به دست آمده مؤثر است. اگر سازمان خیریه شما هنوز مخاطبی را مشخص نکرده است ، اکنون زمان آن رسیده است. هرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد ، مهم است که پیام رسانی شما به سمت مخاطب خاص هدایت شود تا عموم مردم.

در حالت ایده آل ، مخاطب هدف شما ایده ای است که هواداران “کم اهمیت” شما چه کسانی هستند. برای شروع تولید مخاطب هدف خارجی سازمان خیریه خود ، عاقلانه است که با در نظر گرفتن شخصیت های داخلی خود شروع به کار کنید. جمع آوری اطلاعات دموگرافیک و دلایلی که داوطلبان و اعضای هیئت مدیره به سازمان شما اهمیت می دهند و بر اساس یافته های شما سعی در ایجاد شخصیت های مختلف دارند.

پس از ایجاد چندین شخصیت ، تعیین مقادیر و آمار جمعیتی حامیان بالقوه خارجی که استراتژی رسانه های اجتماعی شما با هدف ارتباط با آنها تعیین می کند ، ساده تر است.

۳ ٫ یک استراتژی جامع در رسانه های اجتماعی تهیه کنید

با یک ایده روشن از شمامخاطبان و اهداف رسانه های اجتماعی را هدف قرار دهید ، زمان آن فرا رسیده است که یک برنامه عملی را تدوین کنید. اولین قدم برای ایجاد یک استراتژی جامع در رسانه های اجتماعی ، کشف آنچه در شبکه های رسانه های اجتماعی شخصیت های هدف شما بیشترین وقت را صرف می کنند است.

با وجود بسیاری از شبکه های رسانه های اجتماعی در حال حاضر ، مهم است که روشن کنید که برای داشتن یک استراتژی موفقیت آمیز در رسانه های اجتماعی که باعث افزایش کمک های مالی لازم نیست در هر سکوی فعال باشید. در عوض ، از سکوهایی که مخاطب هدف شما در آن فعال است ، پرده بردارید و تلاشهای خود را بر روی ۲-۴ از این شبکه ها متمرکز کنید. باز هم ، اعضای داوطلب و اعضای هیئت مدیره خود را بررسی کنید تا درک کنید که بیشتر وقت آنلاین خود را در کجا می گذرانند تا ببینید بهترین تلاش شما در کجا انجام می شود.

اکنون که می دانید بازاریابی رسانه های اجتماعی شما در کجا انجام می شود ، چه پست هایی در رسیدن به مخاطب هدف شما و افزایش کمک های مالی مؤثرتر خواهد بود؟ در حالت ایده آل ، پست های شما داستان سازمان شما را بیان می کنند و با مخاطبی که از ماموریت شما پشتیبانی می کند ، درگیر می شوند. برخی از گروه های جذاب محتوا برای سازمان های خیریه عبارتند از:

     

  • تبلیغات برای رویدادهای اهداکننده آینده
  •  

  • داستانهای داوطلب و تماس های تلفنی
  •  

  • تلاش های موفق انجام شده توسط سازمان شما
  •  

  • پست های “چگونه به” نشان می دهد که چگونه حامیان می توانند کمک کنند

کمکهای مالی را با پیام رسانی قدرتمند در رسانه های اجتماعی افزایش دهید

طبق گفته بازاریابی شرپا ، ۹۵٪ بزرگسالان ۱۸-۳۴ ساله به احتمال زیاد مارک ها را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال می کنند. با ارتباط بیشتر افراد بزرگسال با مارک های موجود در شبکه های اجتماعی ، ضروری است که سازمان های خیریه یک استراتژی موثر و فعال غیرانتفاعی در رسانه های اجتماعی برقرار کنند.

برای افزایش کمک های مالی و رسیدن به اهداف جمع آوری کمک های مالی ، این نکات را برای موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی برای افراد غیرانتفاعی امتحان کنید:

۱ ٫ از توییتر و فیس بوک برای آگاه سازی مخاطبان خود استفاده کنید

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر وسیله ای عالی برای برقراری ارتباط با رویدادهای مهم ، ارسال به روزرسانی برای هواداران و ارتباط با اهدا کنندگان بالقوه است. استراتژی هایی از قبیل صدای جیر جیر مستقیم و اشتراک گذاری رویدادهای زنده در فیس بوک به هواداران این امکان را می دهد که به روزرسانی های واقعی را در یک سمینار یا یک رویداد جمع آوری سرمایه جمع آوری کنند. به نقل از بلندگوها ، به اشتراک بگذارید عکس و اطمینان حاصل کنید که در حالی که توییت زندگی می کنند یا عکس های خود را در Facebook به صورت زنده به وب سایت سازمان خیریه خود پیوند می دهید.

۲ board صفحه فعال “نیازهای” را در Pinterest حفظ کنید

Pinterest یک بستر رسانه اجتماعی است که توسط وبلاگ نویسان و عکاسان یکسان است. با این حال ، Pinterest همچنین فرصتی شگفت انگیز برای سازمان های غیر انتفاعی برای به اشتراک گذاشتن نیازهای فوری آنها فراهم می کند. با ایجاد تابلویی که موارد مورد نیاز برای عملکرد منظم سازمان خیریه شما مانند مواد غذایی کنسرو شده ، پوشاک بچه ها یا محصولات بهداشتی زنان را مشخص می کند ، حامیان می توانند موارد مورد نیاز خود را مرور کنند و تا آنجا که می توانند اهدا کنند.

پس از ایجاد صفحه فعال “نیازهای” خود ، مطمئن شوید که این به روزرسانی را در سایر سیستم عامل های رسانه اجتماعی خود ، مانند توییتر و فیس بوک به اشتراک بگذارید.

۳ ٫ با استفاده از کمک مالی به جمعیت آنلاین کمک مالی کنید

آیا به دنبال یک روش آسان و در دسترس برای تقویت کمک های آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی هستید؟ تأمین مالی جمع آوری آنلاین بطور معمول و بصورت آنلاین صورت می گیرد و از طریق تعداد زیادی از افرادی که مبلغ کمی پول اهدا می کنند ، می توانید وجوه ایجاد کنید. با استفاده از انواع ابزارهای جمع آوری کمک شایانی بصورت آنلاین ، می توانید به راحتی تلاش های سرمایه گذاری خود را در تمام سیستم عامل های رسانه اجتماعی خود ایجاد و به اشتراک بگذارید.

در حالت ایده آل ، سازمان شما با توجه به ضرورت بودجه ، چندین رویداد شلوغی را در طول سال برگزار می کند. برای گروه های خیریه ، مهم است که دقیقاً مشخص کنید که چه اهدا هایی برای چه مواردی استفاده می شود. به عنوان مثال ، اگر به یک اجاق گاز جدید برای آشپزخانه پناهگاه خود نیاز شدید دارید ، داستان آنچه در مورد دستگاه آسیب دیده یا قدیمی اتفاق افتاده است به اشتراک بگذارید. اگر سازمان شما قصد دارد میزبان شام شکرگذاری برای یک جمعیت آسیب پذیر باشد ، به هواداران بالقوه اطلاع دهید که این رویداد در چه زمانی انجام شده است و گزینه هایی را در مورد نحوه کمک به آنها به روش های غیر پولی ، مانند اهداء قوطی مواد غذایی به سازمان خود ارائه دهید.

با هر استراتژی رسانه های اجتماعی ، اندازه گیری تجزیه و تحلیل برای تقویت اثربخشی فرآیندها و محتوای مشترک ضروری است. ابزارهایی مانند گوگل Analytics بینشهای عملی را برای ردیابی اثربخشی فعالیت رسانه های اجتماعی شما ارائه می دهد. از این اطلاعات آموزنده نهایت استفاده را ببرید و از آن برای ساده کردن استراتژی و هدایت ترافیک به صفحه اهدا آنلاین خود استفاده کنید.

نتیجه گیری

درست مانند یک تجارت سودآور ، غیرانتفاعی برای حفظ ارتباط با مخاطبان هدف خود نیاز به حضور فعال آنلاین دارند. با اعمال قدرت یک استراتژی جامع رسانه های اجتماعی غیر انتفاعی ، سازمان های خیریه می توانند باعث افزایش هر دو کمک مالی و آگاهی از برند شوند..

خوشبختانه ، اجرای یک استراتژی موفق رسانه های اجتماعی می تواند مقرون به صرفه باشد. اگر سازمان شما تصمیم به مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی در داخل دارد ، ابزارهای مختلفی برای ساده سازی روند و به اشتراک گذاری سریع مطالب در چندین سیستم عامل وجود دارد. هنگامی که حساب های رسانه های اجتماعی شما برای به اشتراک گذاشتن معنی داستان داستان غیرانتفاعی شما و چگونگی کمک به یک جامعه یا جمعیت استفاده می شود ، می توانید یک دنباله حمایتی را پرورش دهید ، سطح دسترسی خود را گسترش داده و با اهدا کنندگان پر وفادار و با ارزش ارتباط برقرار کنید.