نحوه عمل و واکنش در توییتر

اگر جاده جهنم با اهداف خوب آسفالت شده باشد ، پس راه جهنم توییتر با اقدامات بد هموار می شود. تقریباً در هر “طوفان توییتر” علیه یک شرکت ، تجارت بهترین عملکرد را در مورد لحن ، کاربرد ، واکنش یا نجابت عمومی نادیده گرفته است.

اما چگونه از این مشکلات جلوگیری می کنید؟ چگونه لحنی متناسب با آن پیدا می کنید؟ و از همه مهمتر ، چگونه می توانید آتش سوزی کوچک را به آتش سوزی تمام عیار متوقف کنید؟

مشکلات

۱ The کلیدهایی را به کسی بدهید که بتواند رانندگی کند

این یک توصیه اصلی است که در سال ۲۰۱۷ ، به نظر می رسد باورنکردنی است که مجدداً تکرار شود ، سخت است ، اما در اینجا آمده است:
حسابهای اجتماعی شما باید توسط شخصی که قادر است اداره شود

شما برادرزاده غیرمجاز خود را برای رسیدگی به امور مالی یا زیرساختهای IT خود استخدام نمی کنید ، چرا آنها را برای مدیریت روز به روز و مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت خود استخدام می کنید؟

استخدام

[بیشتر بخوانید: برای داشتن مدیر رسانه های اجتماعی ، به چه مهارت هایی نیاز دارم؟]

داشتن شخص مناسب به راحتی استخدام نمی شود. تجارت شما باید مجموعه ای از دستورالعمل های رسانه های اجتماعی را برای استفاده از حساب های شرکت تهیه کند.

چه کسی به حساب توییتر شما دسترسی دارد؟ آیا آنها به تلفن های همراه خود دسترسی دارند؟ آیا آنها احتمالاً تلفن را در جایی ترک می کنند یا از حساب شرکت صدای جیر جیر می کنند؟

فراتر از آن ، رمزهای عبور شما چگونه مدیریت می شوند؟ آیا از LogMeIn یا TeamPassword استفاده می کنید؟ آیا شما هر قدمی برداشته اید تا مطمئن شوید آنچه توییت می شود چیزی است که نشان دهنده تجارت شما است؟

۲ ٫ تنظیم آهنگ را انجام دهید – سپس تحویل دهید

مهم است که کسب و کارها دو چیز را در مورد توییتر درک کنند.

اولا ، شما نمی توانید ماهیت یا اعتبار یک مکالمه توییتر را کنترل کنید و دوم اینکه ، کاربران توییتر معمولاً نسبت به مشاغل پیوستن به مکالمات احتیاط دارند.

برای این منظور ، بسیار مهم است که محتوا را به طور منظم ، سازگار و مرتبط تحویل دهید. کاربران توییتر که حساب شما را دنبال می کنند از شما انتظار دارند که پست کنند – در غیر این صورت آنها شما را گشودند. وقتی پست می کنید ، آنها انتظار دارند که محتواهایی راجع به محصول یا صنعت شما مشاهده کنند و همین امر باعث می شود حساب کاربری ارزش را دنبال کنید. آیا می توانید یک پیشنهاد از طریق لینک توییتر در دسترس قرار دهید یا ویدیویی چگونه برای محصول خود ارسال کنید؟

هویت مارک را تعیین کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که افرادی که از حساب توییت می کنند اطلاع دارند که به عنوان مارک صحبت می کنند. ممنوعیت تقریباً کامل کلمه من باید اجرا شود. این امر باعث می شود صدای برند بدون توجه به اینکه چه کسی حساب کاربری را تنظیم می کند ، سازگار باشد و ارتباط مشتری را صمیمی تر کند. فاش کردن اینکه شخصی در پشت حساب وجود دارد ، نشانگر مشتری است که جادوگر اوز فقط مردی بود که پشت پرده بود.

یک تقویم چاپ ، ایجاد توییت برنامه ریزی کنید و از بازنویسی محتوای همیشه سبز نترسید.

برنامه ریزی

اگر تجارت شما به شدت با پرس و جوهای مشتری سر و کار دارد ، برای پشتیبانی از مشتری یک حساب کاربری ثانویه ایجاد کنید. بازخورد زمان واقعی به مشتریان و از طرف مشتریان یک مزیت گسترده از این سیستم عامل است ، اما اگر هم باعث شود صفحه اصلی شما به هم ریخته به نظر برسد.

حساب اصلی شما خانه برند شما ، داستان آن است. آن پیام را اشتباه نگیرید.

۳ ٫ مفید باشید – تأثیرگذار باشید

شما می خواهید حساب توییتر شما پیام مارک را بفروشد ، محصول را بفروشد و وفاداری مصرف کننده ایجاد کند ، اما شما فقط نمی توانید انتظار داشته باشید که این کار انجام شود.

کاربران توییتر از اینکه پیامهای “نگاه کنید که ما چقدر عالی هستند” لذت نمی برند – آنها انتظار ارزش دارند و انتظار دارند که یک حساب مفید باشد.

این می تواند بدان معنی باشد که پس از دریافت آنها ، هشدار به معاملات ، شانس کسب جایزه یا به سادگی فرصتی برای بدست آوردن بینش در شرکت شما وجود دارد.

شرکت هایی که می توانند در مورد چگونگی به دست آوردن بیشترین استفاده از محصولات خود ، فیلم تولید کنند ، اغلب قطعه ها را در توییتر ارسال می کنند. این امر به دلایل مختلفی معقول است – قطعه قطعه قابل تقسیم است ، پیروان را به وب سایت شرکت سوق می دهد و پیروان را خوشحال می کند.

روش دیگر برای جلوگیری از احساس کوتاه مدت پیروان ، مخلوط کردن محتوای فیدتان با بازتوییت پیام های کاربران محصولات شما است.

این امر به ویژه مفید است اگر یک تأثیرگذار در زمینه شما چیزی مثبت از شما توییت کرده باشد. با این حال ، بیش از حد نکنید. یک قانون خوب این است که بازتوییت بیش از ۱۵-۲۰٪ از محتوای کلی شما را تشکیل نمی دهد.

۴ ٫ دریافت تصویری

توییتر واسطه ای است که از تصاویر استفاده می کند ، بنابراین از آن استفاده کنید.

تصاویر را ضمیمه کنید – اما فقط آنهایی که شما حق استفاده از آنها را دارید – به حداکثر توییتهایی که ممکن است برای برجسته کردن ، کلیک های تبلیغاتی را تشویق و اشتراک گذاری درایو کنید

اما یادآوریاین که تصاویر فقط بخشی از عنصر بصری توییتر هستند. گرافیک ها یا آمارهای جالب را می توان صدها و هزاران بار بازگرداند ، بنابراین برای ساختن آنها مدتی وقت بگذارید.

استفاده از فیلم های توییتر می تواند به یک شرکتی کمک کند که اساساً بین ۳۰-۵۰ ثانیه تبلیغات را به صورت رایگان به هزاران نفر ارائه دهد – اگر این فیلم خوب انجام شود.

۵ ٫ وقتی نمی دانید چه کاری انجام دهید باید چه کاری انجام دهید

حالا برای قسمت ترسناک

توییتر می تواند یک مکان فراموش نشدنی برای مارک ها و مشاغل باشد ، به خصوص کسانی که اشتباه کرده اند.

در مواردی از این دست ، بسیار مهم است که حساب توییتر به عنوان خط مقدم کنترل خسارت تبدیل شود زیرا این خط مقدم شهرت خسارت خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که یک بیانیه یا عذرخواهی ارسال شده است و صدای جیر جیر حساب شده است.

از آنجا ، اطمینان حاصل کنید که افرادی که حساب کاربری خود را انجام می دهند ، نمی دانند با کسی که بیش از حد سوءاستفاده یا انتقادی داشته باشد ، درگیر نشوند. با این حال ، با مشتریان صادقانه و صادقانه برخورد کنید. آنها را به وب سایت یا حساب پشتیبانی خود هدایت کنید یا مکالمه را برای هدایت پیام ها انجام دهید.

هنگامی که از چشم مخاطب خارج شد ، گفتگو تمایل به اندازه گیری و استدلال بیشتری دارد و موقعیت ها می توانند منتشر شوند.

در دام تلاش برای توضیح یا توجیه اشتباهی در توییتر خود قرار نگیرید – هر کلمه نادرست یا احساسات سوء تفاهم بر شما بزرگ شده و بزرگ خواهد شد.

اگر نیاز به عذرخواهی دارید ، این کار را انجام دهید و به پیش بروید.

در عین حال ، نترسید از مسدود کردن یا نادیده گرفتن افرادی که به طور ویژه با رفتارهای توهین آمیز دست دارند ، مسدود شود ، به ویژه افرادی که این کار را با حسابهای ناشناس انجام می دهند. به کارمندان خود اجازه دهید که از انسداد و گزارش آن افراد جلوگیری کنند و این امر باعث می شود که رسیدگی به حساب کاربری توییتر شما یک تجربه بسیار دلپذیر تر باشد.

توییت مبارک!