۳ معیار برتر رسانه های اجتماعی که برای تجارت خود باید بدانید

هیچ منفی نیست که رسانه های اجتماعی در منظره آنلاین منفجر شده اند. بیش از چهار میلیارد نفر در سراسر جهان وجود دارند که از اینترنت استفاده می کنند و بیش از سه میلیارد نفر از آنها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

با وجود بسیاری از افراد در رسانه های اجتماعی ، جای تعجب نیست که بسیاری از مشاغل دریافتند که اعمال دامنه رسانه های اجتماعی به معنای درگیر شدن با بخش عظیمی از بازار بالقوه است.

هرکسی که رسانه های اجتماعی را به نفع کانال های تبلیغاتی سنتی مانند تلویزیون و رادیو نادیده بگیرد ، در معرض خطر از دست دادن ارتباط است زیرا این سیستم عامل ها محبوبیت کمتری دارند.

انتخاب شیرجه رفتن به رسانه های اجتماعی و شرکت در بازاریابی آنلاین در این عرصه به معنای سرگردانی به سرزمین های جدید است. هشتگ ، سهام ، بازتوییت و مجموعه کاملاً جدیدی از داده ها و معیارهای ردیابی ، یک محیط بازاریابی پیچیده را ایجاد می کند. یکی از نگرانی های اصلی این است که گذشته از ردیابی فروش شما ، پیشرفت خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ چگونه می دانید در مقایسه با رقبای خود ، در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود چقدر خوب عمل می کنید؟

ما قصد داریم آن را برای شما تقسیم کنیم و سه مورد از معیارهای مهم رسانه های اجتماعی را که باید در مشاغل مختلف در سیستم عامل های مختلف ردیابی کنید ، توضیح خواهیم داد.

سنگ بنای اصلی: نامزدی

به معنای کلی ، “معیاری که همه آنها را حکمرانی کند” تعامل است.

نامزدی بطور گسترده اشاره دارد به اینکه افراد حتی با بازاریابی شما در تعامل هستند یا خیر. آیا مشارکت وجود دارد؟ آیا افراد درمورد محتوای شما رتبه بندی می کنند ، به اشتراک می گذارند ، دوست دارند یا اظهار نظر می کنند؟ وقتی یک ویدیو برای پخش و مشاهده آن نیاز به شخصی دارد که روی آن کلیک کند یا روی آن ضربه بزند ، آیا کاربران در واقع این کار را انجام می دهند؟

همه این تعامل ها به عنوان مشارکت طبقه بندی می شوند و وقتی ما به معیارهای مختلف در سکوهای مختلف رسانه های اجتماعی نگاه می کنیم و عملکرد آنها را می سنجیم ، اغلب فقط به اشکال خاص و خاص تامل بیشتری دسترسی پیدا می کنیم که برخی از آنها ممکن است مخصوص یک خاص باشد. بستر رسانه های اجتماعی ، مانند هشتگ در توییتر.

بهترین معیارها

چند معیار کلیدی درگیری وجود دارد که نشان می دهد چگونه معیارهای تجاری مختلف انجام می شود. این معیارها ترکیبی از کاری است که یک صاحب حساب رسانه های اجتماعی انجام می دهد ، در مقابل اینکه مخاطب نسبت به آن اقدامات واکنش نشان می دهد. معیارهایی که باید به آنها توجه کنید مواردی از قبیل:

۱ ٫ ارسال فرکانس

بستر رسانه اجتماعی شما چقدر محتوا تولید می کند؟ بسامد ارسال را می توان در پست ها در هر روز یا پست ها در هفته اندازه گیری کرد. این یک اندازه گیری مهم برای اندازه گیری اثربخشی شما است. اگر در هفته با تعداد پست های کمتری توجه نکردید و یا افزایش اشتغال با پست های بیشتر در روز را مشاهده می کنید ، این اطلاعات مهم برای تدوین استراتژی بازاریابی شما است.

۲ ٫ روندهای برتر و هشتاد

این امر در مورد همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی صدق نمی کند ، اما در توییتر و اینستاگرام اهمیت بسیاری دارد. “هشتگ” استفاده از کلید “#” است که به دنبال کلمه ای مانند “#hashtag” است. با قرار دادن هشتگ به یک کلمه یا عبارت ، این هشتگ جستجو می شود. توجه دقیق به هشتگ های پرطرفدار در توییتر یا اینستاگرام روش خوبی برای بهره برداری از این روند است. استفاده استراتژیک از هشتگ می تواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

۳ Rate نرخ نامزدی

این متریک بسته به محیط اینترنت شما در آن بسیار متفاوت است. میزان مشارکت همه چیز در مورد اندازه گیری مشارکت است ، بنابراین لایک یا اشتراک مجدد می تواند نوعی مشارکت در توییتر باشد. نظرات ، اشتراک ها و سایر تعامل ها مشغول فعالیت در فیس بوک هستند ، در حالی که مدت زمان تماشای فیلم ها ، دوست داشتن یا اشتراک ، بخشی از معیارهای نرخ تعامل برای یوتیوب است.

حتی یک وب سایت می تواند نرخ تعامل ، مانند زمان صرف شده در یک صفحه خاص ، عمق پیمایش یا دستیابی به تماس یا اظهار نظر در وب سایت را اندازه گیری کند.

شما می توانید تمام این معیارهای مختلف را به یک شکل یا شکل دیگر در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی استفاده کنید ، اما بسته به شغل و بستر ، آنها می توانند پیامدهای بسیار متفاوتی داشته باشند.

معیارهای رسانه های اجتماعی که باید بر اساس صنعت در نظر بگیرید

در اینجا معیارهایی وجود دارد که یک تجارت در هنگام مراجعه به رسانه های اجتماعی از طریق سیستم عامل های مختلف باید به آنها نگاه کند.

آموزش عالی

مؤسسات بعد از متوسطه مانند دانشگاه ها و دانشکده ها با کمال تعجب بسیار سن گرایش دارند. این می تواند به گونه ای مشاهده شود که معیارها بر اساس سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی که خودشان به سمت جمعیت شناسی سنی مختلف هستند ، به طور چشمگیری تغییر می کنند. شکست RivalIQ در سیستم عامل های مختلف این معیارها را به ما می دهد:

     

  • Facebook

به طور متوسط ​​، گروه های آموزش عالی روزانه حدود ۱٫۰۸ بار در فیس بوک ارسال می کنند ، که بازده حدود ۰٫۱۲٪ تعامل در هر پست را نشان می دهد. این خیلی چشمگیر نیست ، اما هم هستسازگار با این واقعیت است که فیس بوک در درجه اول به جمعیت جمعیتی Boomer و Generation X توجه می کند ، که علاقه ای به مدرسه ندارند.

     

  • Twitter

آموزش عالی در توییتر کمی بهتر می شود. گروه هایی که در اینجا به طور متوسط ​​در حدود ۱٫۷۸ بار در روز ارسال می شوند ، و حتی اگر متوسط ​​درگیری به طرز فزاینده ای پایین تر به نظر می رسد ، ۰٫۰۸٪ ، این با نرخ تعامل با فیلم ها و به ویژه با هشتگ های مربوط به تعطیلات جبران می شود.

     

  • Instagram

این پیروزی مشخص برای معیارها در هنگام آموزش عالی است. فقط با ۰٫۴۹ ارسال در روز ، اینستاگرام به طور متوسط ​​۳٫۹۶٪ نرخ تعامل چشمگیر را در هر پست فرمان می دهد. این امر تا حد زیادی به دلیل سن متوسط ​​کاربر اینستاگرام ، بین ۱۸ تا ۲۴ سال ، محدوده سنی پس از ثانویه و استفاده از عکس ها و ویژگی های خاص مانند چرخ فلک است.

تأثیرگذار

یکی از معیارهایی که بسیاری از مشاغل مختلف می خواهند به آن توجه کنند تأثیر گذاران است. تاییدیه های مشهور همیشه مشهور بوده اند ، اما شخصیت ها به صورت کاملا جدید و آنلاین با شخصیت های جالب در دست مخاطبان قابل توجه قرار گرفته اند. در اینجا نحوه تأثیرگذاری تأثیرگذار ارائه شده است.

     

  • Facebook

Influencers فیس بوک را به فضا فرمان می دهد. با داشتن ۰٫۹۵ ارسال در روز ، آنها همچنان با میانگین ۰٫۱۲٪ درصد مشارکت را بدست آوردند. در مقایسه با صنایع دیگر در فیس بوک ، این بسیار خوب است.

     

  • Twitter

اینفلوئنسرها در توییتر خیلی خوب کار نکردند. در حقیقت ، با ۰٫۹۹ ارسال در روز ، با بازگشت ۰۳۶/۰ درصد تعامل ، در این پلتفرم بدتر عمل کردند.

     

  • Instagram

اینفلوئنسرها در اینستاگرام بهتر عمل کردند و بیشترین درگیری را از عکسها دریافت کردند ، در هر روز ۰٫۷۶ پست و در هر پست ۱٫۹۷٪ درصد تعامل را بدست آورند.

خرده فروشی

فروش چیزهای آنلاین چیز جدیدی نیست و بازاریابی این محصولات خرده فروشی همچنان یکی از اصلی ترین بسترهای اصلی رسانه های اجتماعی است. در اینجا نحوه خرده فروشی از نظر معیارها آمده است.

     

  • Facebook

خرده فروشی واقعاً “سوزن” را به یک روش یا دیگری در فیس بوک با اندازه گیری های متوسط ​​”حرکت نکرده اید”. ۱٫۱۲ پست در روز با میانگین نرخ درگیری ۰٫۰۸ met ملاقات می شود – یک رقم ثابت.

     

  • Twitter

در مقایسه با سایر معیارها ، چیزهایی در توییتر تقریباً یکسان است. در هر روز ۰٫۶۷ پست و میانگین نرخ نامزدی در حدود ۰٫۰۴۱٪ ، در این پلتفرم خیلی تغییر نکرده است.

     

  • Instagram

اینستاگرام وقتی نوبت به خرده فروشی می رسد ، دوباره برنده می شود. فقط با ۰٫۷۹ ارسال در روز و نرخ تعامل ۰٫۹۷٪ ، مشخص است که خریداران در اینستاگرام به شدت پاسخ می دهند.

هتل ها و استراحتگاه ها

سفر هنوز یک سرگرمی محبوب است و هتل ها و استراحتگاه ها همچنان در همه سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی ، اما با نتایج متفاوت ، بازدید کنندگان را به خود جلب می کنند.

     

  • Facebook

تعداد فیس بوک ها در فیس بوک کاهش یافت ، تعداد پست های کمتر در ۰٫۷۷ و کمتر از ۰٫۱۳٪ تعامل را تجربه کردند.

     

  • Twitter

وقتی صحبت از سفر می شود ، توییتر برنده است. این تعداد ۰٫۴۴ پست در روز ، ۰٫۰۷٪ در روز است ، که به نظر نمی رسد زیاد باشد اما توسط هشتگ های بی شماری که به خوبی در این سکو ، به خصوص در ایام تعطیلات و تعطیلات ، خوب اتفاق می افتد ، کوتاهی می شود.

     

  • Instagram

اینستاگرام روزانه ۰٫۶۴ ارسال ، با ۱٫۷۳ درصد تعامل داشت و این افت کلی صنعت برای این پلتفرم بود.

مواد غذایی و آشامیدنی

همه عاشق غذا و نوشیدنی خوب هستند ، اما این لزوما به تعداد زیادی از رسانه های بزرگ اجتماعی ترجمه نمی شود.

     

  • Facebook

به طور متوسط ​​۰٫۴۸ پست در فیس بوک وجود داشت که میزان مشارکت آنها ۰٫۱۲٪ بود. بد نیست ، اما افت عملکرد در مقایسه با سالهای گذشته است.

     

  • Twitter

توییتر به طور متوسط ​​حدود ۰٫۳۶ پست داشت و میزان تعامل آن ۰٫۰۵۸٪ بود که این نیز در مقایسه با سالهای دیگر افت خوبی دارد اما هشتگ های تعطیلات و مربوط به مواد غذایی آن را فعال نگه داشته است.

     

  • Instagram

میانگین نمایش مشخصات عمومی اینستاگرام برای پست های روزانه ۰٫۴۵ و ۱٫۶۹ درصد تعامل بوده است که افت عملکرد در حدود نیمی است.