آموزش شخصی در سال ۲۰۲۰ چگونه خواهد بود؟

در اقتصاد امروز ، صرف نظر از صنعت ، ارائه تجربه ای متناسب با فرد ، برای موفقیت مداوم ضروری است. و بخش آموزشی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اقتصاد

مطالعات نشان می دهد که ۷۷٪ از متخصصان یادگیری و توسعه معتقدند که یادگیری شخصی برای تعامل کارکنان بسیار مهم است. علاوه بر این ، ۶۵٪ از هزاره ها به دلیل فرصت های توسعه شخصی و حرفه ای در حال پیشنهاد ، نقش خود را انتخاب می کنند.

یادگیری شخصی ابزاری قدرتمند است زیرا نه تنها ماهیت انعطاف پذیر آن باعث می شود که زبان آموزان بتوانند دانش و دانش تازه و مرتبط را همزمان با تحقق مطالبات زندگی حرفه ای خود به کار گیرند و به دست آورند ، بلکه تجربه ای را ارائه می دهند که سطح عملی را ارائه می دهد.

در این مقاله به بررسی فضایل یادگیری شخصی و همچنین روندها و پیش بینی های کلیدی آینده می پردازیم.

فواید یادگیری شخصی چیست؟

در حالی که اتخاذ یادگیری شخصی در مشاغل و مؤسسات آموزشی نسبتاً جدید است ، می توان مفهوم دور شدن از الگوی تدریس سنتی “یک اندازه متناسب با همه” را به دهه ۱۹۸۰ ردیابی کرد.

یک مطالعه قطعی از این دهه کشف شده ، گروهی که تدریس شخصی را دریافت کرده اند ، از گروهی که ۹۸ درصد نگران کننده نبودند ، بهتر عمل کردند. در نتیجه ، این مطالعه ثابت کرد که اکثر قریب به اتفاق دانش آموزان در صورت اقتباس از تجربه یادگیری ، توانایی یادگیری چیزهای بیشتری را دارند.

دانش آموز

با داشتن فناوری های پیشرفته و پیشرفته موجود در بازار ، یادگیری شخصی در منظر دیجیتال تقریباً بی حد و مرز است. این پتانسیل را دارد که تجربه ای همهجانبه و ارزش محور را به دانشجویان ارائه دهد. علاوه بر این ، آن:

دیجیتال

     

  • یادگیری هدفمند را ارائه می دهد: برخلاف یادگیری در کلاس ، آموزش شخصی باعث ایجاد یادگیری هدفمند می شود ، جایی که دوره ها ، محتوا ، مطالب و سفرهای یادگیرنده بر اساس اهداف ، اهداف ، خواسته ها و شایستگی های خود به افراد ارائه می شود. سطوح در نتیجه ، افراد مهارت های جدیدی کسب می کنند و دانش جدیدی را با سرعتی که متناسب با آنها باشد ، بدست می آورند ، و در نتیجه سطح شخصی رشد می کند که به نفع یادگیرنده است. ابتکاراتی مانند ریز اعتبارنامه ها گواهی بر فضیلت های یادگیری و توسعه مادام العمر شخصی هستند.

     

  • واسطه های اختصاصی فراهم می کند: یکی دیگر از مزایای مشخص شخصیت در آموزش و پرورش این است که نه تنها از نظر ساعت یادگیری و مکان بلکه از نظر انعطاف پذیری. در حالی که برخی از مردم در پاسخ به مطالب یادگیری بصری یا شنوایی رونق می گیرند ، برخی دیگر اطلاعات را جذب می کنند و پیشرفت مهارت های خود را از طریق مواد یا فعالیت های جنبشی یا دستی انجام می دهند. شخصی سازی به دانش آموزان امکان دسترسی به انواع مدل های یادگیری ، محتوا و مطالب را می دهد که مطابق آنچه به آنها پاسخ می دهند ، بیشترین نتیجه را می گیرند.
  • شنوایی

    آینده شخصی سازی در آموزش چیست؟

    واضح است که یادگیری شخصی نیرویی قدرتمند است ، اما تحولات چه خواهد شد به سمت ۲۰۲۰ پیش می رود؟

    فلسفه طراحی عمیق تری

    فلسفه

    در شرایط فعلی ، فراگیران بیشتر از یک تجربه آموزشی بصری و غنی از لحاظ بصری بهره مند می شوند. این بدان معنی است که در سال ۲۰۲۰ ، ما انتظار داریم که طراحی به عنوان یک فلسفه ، پیشنهادهای شخصی شده آینده ، مطالب و مطالب دوره را شکل دهد.

    گفته می شود ، ابزارهای جدید و رویکردهای مهم برای طراحی تجربیات آموزشی ، ظرفیت یادگیری شخصی را عمیق تر می کند. تمرکز داده محور بر تنظیمات ترجیحی و تعامل همراه با کارآزمایی های همکاری (به عنوان مثال سوابق مکان یادگیری به صورت آنلاین ، کمک به فعالیت های گروهی و تعامل) ، جریان های جدیدی از اطلاعات را بر اساس تجربیات و عملکرد ایجاد می کند.

    ابزارهای پیشرفته تجسم ، شیوه های جدیدی برای مشاهده داده ها و ایجاد بینش تازه در پشتیبانی از یادگیرنده فراهم می کند – و این دسترسی تازه به اطلاعات منجر به سیستم عامل ها ، ابزارها و پیشرفت هایی خواهد شد که با پیشرفت های بصری فراگیر ، به یک برنامه یادگیرنده تبدیل می شود. یکپارچه برای حرکت و پاسخگو.

    ثبت نام و تقویتبا ارائه مطابقت در صنعت بازاریابی دیجیتال و گواهینامه های فروش

    هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

    ظهور فن آوری های خودگردان فرصت عظیمی را در بخش آموزشی ایجاد می کند.

    هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) با تجربیات آموزشی محور آینده مرتبط هستند. آنها وسیله ای برای یادگیری ارائه می دهند اما همچنین محتوا را از طریق عملکردهای پاسخگو و مطالبی که با یادگیرنده تحول می یابد تجربه می کنند.

    به عنوان مثال ، اجرای ML بعد جدیدی از ارزش را به تجربه آموزشی اضافه می کند زیرا ابزارها ، دوره ها یا سیستم عامل ها مطابق با رفتارشان با یادگیرنده در تعامل خواهند بود. هیچ دو سفر یادگیری یکسان نخواهد بود ، و در عوض با گذشت زمان به طور فزاینده ای مورد توجه قرار می گیرند.

    تعدادی برنامه کاربردی آموزشی مستقل مانند Learning Cloud ، Smart Ed و Brainly وجود دارند که امروزه وجود دارد و تا پایان سال ۲۰۱۹ ، یادگیری شخصی که شامل AI یا ML است ، یک امر عادی خواهد بود.

    شخصی سازی مبتنی بر شخصیت

    پیش بینی می شود شخصی سازی مبتنی بر شخصیت ، شخصیت اصلی شخصیت را تغییر می دهد و چهره یادگیری را تغییر می دهد.

    رویکرد مبتنی بر شخصیت به مراتب عمیق تر از معیارها و داده های مصرف کننده می باشد زیرا از ترکیبی از ML و روانشناسی برای ساختن ، تدوین و تحویل محتوا به روشی استفاده می کند که به شخصیت مشتری قالب می بخشد.

    با استفاده از عناصر روانشناسی ، این رویکرد فراتر از داده های جمعیت شناختی یا مرور رفتارها به تنهایی حفر می شود ، که به نوبه خود می تواند بینش لازم را برای ایجاد یک تجربه مبتنی بر علیت به جای همبستگی ارائه دهد.

    در حالی که هنوز در مراحل ابتدایی است ، شخصیت پردازی مبتنی بر شخصیت نتیجه می گیرد. در واقع ، تا به امروز ، پیشگامان آن DataSine ، افزایش ۸۰٪ درگیر مشتری را برای سلام بانک تحویل داده اند! بلژیک و با اتخاذ این رویکرد در UX و بازاریابی ، ۷۱ درصد از فروش یک بانک فرانسوی را افزایش داده است.

    شخصی سازی شخصیت محور هنوز در بخش آموزشی کاملاً مورد بررسی قرار نمی گیرد ، اما این رویکرد برهنه میزبان نوآوری های یادگیری است که می تواند آینده یادگیری را شکل دهد.

    نتیجه گیری

    شکی نیست که شخصی سازی چشم اندازهای مهیج برای بخش آموزش ایجاد می کند.

    با وجود پهلو ماندن از آخرین تحولات و پذیرش تکامل فن آوری های دیجیتال ، شرکت آموزشی ، کالج یا دانشگاه شانس بسیار خوبی برای ارائه محتوای آموزشی معنی دار ، با ارزش ، نتیجه محور است.

    دن هیوز