برای کسب و کار خود از کدام بستر رسانه اجتماعی باید استفاده کنید؟

دیگر شکی نیست که رسانه های اجتماعی ابزاری برای بازاریابی لازم برای هر شغلی است که می خواهد در دنیای شلوغ آنلاین امروز مرتبط و قابل مشاهده باشد. در حقیقت ، ۹۲ درصد از بازاریابان می گویند که رسانه های اجتماعی به افزایش نوردهی کمک کرده اند ، به این معنی که اگر شما از رسانه های اجتماعی به طور کامل استفاده نمی کنید ، یک فرصت بزرگ را از دست می دهید.

اما شروع کار می تواند دشوار باشد و حتی چیزی به ظاهر ساده با انتخاب یک بستر اجتماعی می تواند پیچیده تر از آنچه فکر می کنید باشد. هزاران شبکه اجتماعی در آنجا وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ، اما خبر خوب این است که می توانید با باریک کردن آن به محبوب ترین و پرکاربردترین سیستم عامل ها ، شروع کنید. از آنجا ، همه چیز در مورد تعیین اینکه کدام سکوی قرار گرفتن در معرض مورد نظر شما با مخاطبان مناسب را به شما نشان می دهد ، و این که بفهمید کدام یک به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی خود کمک خواهد کرد ، می باشد.

باریک کردن گزینه های شما

برای همه چیز و همه افراد سیستم عامل رسانه های اجتماعی در آنجا وجود دارد ، از جمله آنهایی که می توانند افراد را با منافع مشترک ، سرگرمی های مشابه ، جمعیتی قابل مقایسه و موارد دیگر ارتباط برقرار کنند. نکته این است که بسیاری از سایت های شبکه های اجتماعی در آنجا وجود دارند که تا به حال در همه آنها حضور داشته باشند ، و وقت شما بهتر است با تمرکز روی سایتهایی که بیشترین ترافیک را دارند تمرکز کنید. از بین تمام سایتهای رسانه های اجتماعی در خارج ، افراد برتر از نظر کاربران فعال ماهانه شامل Facebook ، Twitter ، Instagram، لینکدین و Pinterest.

با تعیین اهداف خود شروع کنید

استفاده از رسانه های اجتماعی فواید زیادی دارد ، اما مهم است که قبل از پیشروی اهداف خاص را داشته باشید. برای یک ، اهداف شما به تعیین نه تنها بستر اجتماعی شما انتخاب می کند ، بلکه محتوای شما ایجاد می کند ، مخاطبی را که هدف قرار می دهید و موارد دیگر کمک می کند. در اینجا برخی از رایج ترین مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی است که ممکن است بخواهید روی آنها توجه کنید:

     

  • با ارائه بستر دیگری که مشتریان بتوانند با شکایات ، سؤالها و نگرانی های خود به شناسایی پیشنهادات و چشم اندازهای جدید که با بهترین مشتریان شما شباهت دارند ، بهبود ارائه خدمات مشتری خود را بهبود بخشید.
     
  • دسترسی به مخاطبان جدید و جمعیتی جدید که ممکن است پذیرای محصولات یا خدمات شما باشند افزایش آگاهی از نام تجاری و قرار دادن مشاغل شما برای افراد جدید
  •  

  • کسب اطلاعات در مورد نیازها ، خواسته ها و عادات مخاطبان و مشتریان. افزایش ترافیک به سایت شما و افزایش فروش

سپس مشخص کنید که مخاطبان شما از چه مواردی استفاده می کنند

نکته اصلی بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که شما را با بهترین مخاطبان خود در تماس قرار دهید ، بنابراین توصیه نمی شود بستری را انتخاب کنید که مخاطبان شما در آن فعالیت نکنند. متأسفانه ، در اینجا فرصتی برای زمینه های Dreams وجود ندارد که چشم اندازهای شما فقط به این دلیل که نمایه ای را ایجاد کرده اید شروع به استفاده از بستر اجتماعی دلخواه شما کند. در عوض ، این ایده بسیار بهتر است که تجزیه و تحلیل کنید از کدام سیستم عامل مخاطبان شما را ترجیح می دهد و آنها را در شبکه هایی که قبلاً از آنها استفاده می کنید جستجو کنید.

چند روش مختلف وجود دارد که می توانید در مورد یافتن مکانهایی که مخاطبان شما به صورت آنلاین در آن قرار دارند ، پیدا کنید و یکی از ساده ترین آنها ، بررسی ساده مشتری است. از سؤالاتی بپرسید مانند سایتهای اجتماعی که استفاده می کنند ، اطلاعات خود را از طریق اینترنت دریافت می کنند و کدام یک از تأثیرگذارهایی را که به آنها گوش می دهند ، می پرسند. راه دیگر برای به دست آوردن اطلاعات در مورد مخاطبان خود از طریق خود سایت های رسانه های اجتماعی است. با سیستم عامل هایی مانند فیس بوک ، در واقع می توانید در مورد مشتریان ایده آل خود به فیس بوک بگویید و آنها اندازه مخاطب را برای شما تخمین می زنند. همچنین می توانید با تشکر از مرکز تحقیقات پیو در زمینه اینترنت و فناوری ، جمعیتی که کاربران مختلف رسانه های اجتماعی انجام داده اند را تعیین کنید تا مخاطبان شما به احتمال زیاد وقت آنلاین خود را بگذرانند.

سرانجام ، نوع محتوا را که به طور معمول ایجاد می کنید را بررسی کنید

انواع مختلف محتوا با سیستم عامل های خاص رسانه های اجتماعی بهتر کار می کنند ، بنابراین یک نوع محتوا را که دوست دارید ایجاد کنید در نظر بگیرید و با مارک شما بهتر کار کند. به عنوان مثال ، اینستاگرام همه چیز در مورد تصاویر است ، بنابراین اگر بیشتر آنچه شما ایجاد می کنید محتوای متنی طولانی مانند whitepapers باشد ممکن است انتخاب صحیحی نباشد. نوع محتوائی که ایجاد می کنید به تعدادی از موارد از جمله صنعت ، نام تجاری و مخاطبان هدف شما بستگی دارد ، اما انواع محتوائی که ممکن است روی آنها تمرکز کنید شامل موارد زیر است:

     

  • پست های وبلاگ
  •  

  • پادکستها
  •  

  • تشریفات
  •  

  • محتوای تولید شده توسط کاربر
  •  

  • وبینارها و livestreams
  •  

  • کتابهای الکترونیکی
  •  

  • Whitepapers
  •  

  • فیلم ها
  •  

  • عکسها

پس از آن ، اهداف ، مخاطبان و محتوای خود را با بستر صحیح جفت کنید

پس از رسیدن به اهدافی که می خواهید با رسانه های اجتماعی به آنها برسید ، تعیین کنید که حسابرسی شما در کجا قرار داردience قبلاً حلق آویز شده است و تصمیم گرفته اید که چه نوع محتوا برای شما بهتر کار می کند ، می توانید سپس سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی را طی کرده و با یکدیگر مقایسه کنید تا مشخص کنید کدام یک به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند. برای کمک به شما در تصمیم گیری ، مجموعه ای از سیستم عامل ها را در اینجا مشاهده می کنید ، آنها برای چه چیزی مناسب هستند و یک کاربر معمولی به نظر می رسد:

فیس بوک : این بزرگترین پلتفرم است ، با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه ، ۶۱ درصد آنها آمریکایی بین ۲۵ تا ۵۴ سال هستند. فیس بوک برای نسل سرب خوب است و بستر تبلیغاتی آن می توان برای هدف قرار دادن مخاطبان بسیار خاص سفارشی سازی کرد. فیسبوک همچنین بستر مناسبی برای ایجاد روابط ، نشان دادن طرف انسانی در تجارت شما و تبدیل به پیروان و مشتریان وفادار است. بسیاری از انواع مختلف محتوا برای فیس بوک مناسب هستند ، اما نکته اصلی محتوای است که طرف متفاوتی از شرکت شما را نشان می دهد. فیس بوک (و توییتر) هر دو برای دستیابی به تعداد زیادی از افراد عالی هستند ، اما مهم است که به یاد داشته باشید که رقابت زیادی نیز وجود دارد.

توییتر : اگر کسب و کار شما درمورد فوریت است ، توییتر سکوی حرکت است و اگر می خواهید با خبرهای فوری ، اطلاعیه ها ، پیام های مهم و موارد دیگر ، در حال حاضر به دنبال کنندگان باشید. بیشتر کاربران توییتر زیر ۵۰ سال سن دارند و نوع محتوایی که به بهترین وجه در این پلتفرم کار می کند ، محتوای متنی است که به راحتی قابل هضم است ، مانند نحوه مقالات ، لیست ها و نقل قول ها. تصاویر در توییتر بهتر از فیلم هستند ، اما محتوای مبتنی بر متن هنوز حاکم است.

لینکدین : لینکدین به طور معمول سکوی انتخابی برای مشاغل B2B است ، و به خصوص اگر هدف شما نسل سرب باشد. این همچنین یک بستر ایده آل برای محتوای سرمقاله است و می تواند به شما در ایجاد شرکت خود به عنوان یک رهبر قابل اعتماد در زمینه خود کمک کند ، برای برند شما اقتدار ایجاد کند ، و از طریق گفتگوها درگیر شود. جمعیت دموگرافیک در لینکدین نیز با سایر سایتها متفاوت است زیرا در بین ۳۰ تا ۴۹ سال کاربران بیشتری نسبت به کاربران زیر ۳۰ سال وجود دارد.

پینترست : تصاویر هنگام ورود به Pinterest نام بازی است و اگر به دنبال رونق فروش هستید ، این پلتفرم عالی است زیرا بیش از ۹۰ درصد از کاربران با استفاده از این پلت فرم برنامه ریزی می کنند. زنان پینترست به مراتب بیشتر از مردان هستند ، و این یک سکوی سنگین گرافیکی است که خود را به دکوراسیون ، غذا ، هنر ، مد ، عروسی ، مسافرت و سایر مشاغل امکان پذیر می کند تا بتواند از موضوعاتی استفاده کند که عکس های زیبا و خیره کننده ای ایجاد می کند.

نتیجه گیری

رسانه های اجتماعی ابزاری ضروری برای هر مشاغلی است که می خواهد به آن مربوط بماند و در معرض اینترنت قرار بگیرد ، زیرا نه تنها می تواند شما را با چشم اندازهایی که در کنار هم هستند ارتباط برقرار کند ، بلکه می تواند به شما در رسیدن به مردم در سراسر جهان نیز کمک کند. فراتر از آن ، رسانه های اجتماعی همچنین ابزاری عالی برای ایجاد آگاهی از برند ، یافتن مسیرهای جدید ، تولید بیشتر ترافیک وب سایت ، آشنایی بهتر مخاطبان خود ، به دست آوردن بینش در مورد عادات خرید بهترین مشتریان و حتی بهبود خدمات به مشتری می باشد. ترفند برای انتخاب بستر مناسب رسانه های اجتماعی برای تجارت شما ، تأیید اهداف مورد نظر شما برای رسیدن به هدف از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی است ، برای اینکه بفهمید مخاطبان هدف شما در حال حاضر روی چه سکوهایی قرار دارند و انتخاب بستر متناسب با نوع محتوا شما هستند. ایجاد کردن.