از مواد غذایی چربی سوز چه میدانید؟ | رژیم غذایی

از مواد غذایی چربی سوز چه می دونین؟

مصرف مواد غذایی چربی سوز بهترین راه کاهش وزن

 

از مواد غذایی چربی سوز چه می دونین؟

 

سلام دوستان همراه در این بخش از سایت میهن تاز در مورد مواد غذایی چربی سوز صحبت شده که شما می تونین با مصرف و استفاده این مواد غذایی به لاغری و کاهش وزن دلخواه خود برسین.

معمولا این مواد غذایی در غذاهای روزانه ما استفاده می شن این مواد غذایی مانند دارچین ,آب لیمو و… هستن که در زیر بیشتر به اونا اشاره شده.

واسه اینکه چربی شکمی کمتری داشته باشین باید شکر کمتری مصرف کنین، مواد غذایی ناسالم رو خط بزنین، خوب بخوابین، سطح استرس خود رو کنترل کنین و از تمرینات ورزشی صحیحی بهره مند شید.

بعد از اینکه همه موارد رو انجام دادین باید به دنبال روشی باشین که این چربی دیگه برنگرده. در این مقاله از سایت میهن تاز می خوایم موادی رو معرفی کنیم که براساس تحقیقات انجام شده بهترین مواد واسه سوزوندن و کاهش چربی هستن و می تونن به شما کمک کنن چربی بیشتری در شکم ذخیره نکنین.

مواد غذایی چربی سوز

آب لیمو:

آب لیمو و کاهش چربی

شاید شمام از بقیه شنیدین که مصرف آب گرم با لیمو به هنگام بیدار شدن از خواب ،می تونه سیستم گوارش بدن رو پشتیبانی کنه. به کار گیری آب لیمو قبل و موقع وعده های غذایی هم می تونه به درد بخور باشه.

پلی فنولی که در لیمو هست زیاد شدن وزن رو سرکوب می کنه و از تجمع چربی در بدن جلوگیری می کنه. شما می تونین کمی آب لیموی تازه رو به آب اضافه کنین یا اونو روی سالاد و ماهی خود بریزین.

مواد غذایی چربی سوز

دارچین:

دارچین و چربی سوزی

دارچین می تونه سطح گلوکز خون رو کم کنه چون خالی شدن معده رو از جا در آورد می کنه و احساس سیری سریع تر بدست میاد. تحقیقات انجام شده نشون میده

که دارچین تعادل گلوکز رو در افراد گرفتار به دیابت نوع ۲ بهتر کنه. بخاطر این این ماده بهترین گزینه واسه مقابله با دیابت حساب می شه. یک و نیم قاشق چایخوری از دارچین می تونه واسه شما بسیار به درد بخور باشه. فقط مطمئن شید که دارچین تازه س چون در اثر گذشت زمان، پلی فنول و مواد فعال موجود در اون از بین میره.

فلفل قرمز:

فلفل قرمز واسه چربی سوزی

فلفل قرمز به شما کمک می کنه کالری بیشتری بسوزونین و یکی از بهترین گزینه ها واسه کاهش وزن حساب می شه. تحقیقات انجام شده نشون میده که کپسایسین می تونه سرعت متابولیسم بدن رو زیاد کنه و باعث سوزوندن چربی بیشتری در بدن شه.

زردچوبه:

خاصیت چربی سوزی زردچوبه

التهاب معمولا در هر مریضی دیده می شه. شما می تونین از خاصیت ضد التهابی زردچوبه به نفع خود استفاده کنین. تحقیقات انجام شده نشون میده که ماده فعال موجود در زردچوبه به نام کورکومین می تونه چاقی رو کم کنه

و به درمان بیماریای جور واجور کمک کنه. اگه به طور مرتب از زردچوبه استفاده نمی کنین و می خواین از امتیازات ضد التهابی اون بهره مند شید، می تونین از مکملای موجود استفاده کنین.

دانه کتون:

چربی سوزی با دانه کتون

دانه کتون تازه منبع بسیار عالی از آلفا لینولنیک اسیده که می تونه به کاهش التهاب و تعادل هورمونای بدن کمک کنه. تحقیقات انجام شده نشون میده که دانه کتون می تونه باعث کاهش وزن شه و التهاب رو کم کنه. همیشه از دانه کتون ارگانیک استفاده کنین.

.

منبع : mihantaz.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *